Det næste møde finder sted den 21.05. 2020 i Wackerballig i Geltinger Bugt.

Ide til et eventuellt forløb:
21.05. 2020: Ankomst og hyggeligt samvær.
22.05.2020: Open Boat – vi kigger på hinandens både og får måske ideer vi kan bruge på egen båd
23.05.2020: En lille regatta – med vandrepokal
24.05.2020: Fælles sejlads ud af havnen og hjemtur

Alt selvfølgelig kun i godt vejr!

Hvis du har en god idee hvad man foruden kunne lave på mødet er du velkommen til at skrive en kommentar.

Det ville glæde mig at se mange både deltage i mødet.

Gefällt dir der Artikel? Dann teile ihn mit deinen Freunden.

1 Kommentar

Oliver Zimmermann · 3. september 2019 kl. 17:22

Lieber Olaf und alle hier verkehrenden Jaguar-25 Segler,
mich beschäftigt, dass ich es wieder nicht schaffen werde, mein Schiffchen “Kasiver” aus dem Ijsselmeer in die Ostsee zu segeln. Dafür wird leider die Zeit Anfang Mai für mich nicht reichen.
Vielleicht aber habe ich aber auch die Chance, so ganz ohne eigenes Schiff Euren Aktivitäten auf dem Trockenen beizuwohnen. Auch hier muss ich terminlich noch ein paar Weichenstellungen abwarten.
Dennoch wünsche ich Dir und Euch Eigner- und Fan-Gemeinde schon jetzt ein tolles Treffen mit zahlreicher Teilnahme und spannenden Wettfahrten.
Herzliche Grüße aus dem Saarland
Oliver

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *